ODNINSTAL, S.L. és una empresa dedicada a:

  • •    Instal·ladors de llum, d’aigua, de clima, de gas, de instal·lacions petrolíferes, d’extintors i de telecomunicacions.
  • •    Instal·lacions contra incendis:
    • -    Sistemes de detecció i alarma d’incendis
    • -    Sistemes d’abastiment d’aigua contra incendis
    • -    Sistemes d’hidrants contra incendis
    • -    Sistemes de boca d’incendis equipades
    • -    Sistemes de columna seca
    • -    Sistemes fixos d’extinció per ruixadors automàtics i aigua polvoritzada
    • -    Sistemes fixos d’extinció per espuma física
    • -    Sistemes fixos d’extinció per pols
    • -    Sistemes fixos d’extinció per agents extintors gasosos
    • -    Senyalització luminescent
    • -    Extintors d’incendis
  • •    Manteniments d´instal·lacions industrials i domèstiques
  • •    Manteniment de comunitats.
  • •    Comercialització d´articles relacionats amb l’activitat d´instal·lació i de petit electrodomèstic.

La nostra missió es oferir un servei de qualitat als nostres clients, realitzant una millora constant dels nostres serveis i avançant amb la tecnologia.

Per tal d’assolir aquests principis, ODNINSTAL, S.L entén la política de qualitat i el model d’aplicació que esdevé, com un compromís de mantenir un projecte a llarg termini, respectant la legalitat i avançant amb la millora continuada de la nostra Organització, en base a la norma ISO 9001:2015.

Objectius:

  • -    Planificar anualment els objectius i fites orientades a millorar la qualitat del servei dels nostres clients.
  • -    Servei d’atenció directa i personalitzada proporcionant les condicions del servei adaptant-les a les necessitats i proporcionant l’assessorament tècnic necessari per oferir la millor opció al client.
  • -    La prestació d’un servei de qualitat en un curt espai de temps, garantint la disponibilitat de personal qualificat i l´ús de les millors tècniques per la realització dels treballs.
  • -    Oferir serveis que compleixin la legislació vigent i altre complementària.
  • -    Identificar possibles riscos de la Organització amb el fi de prevenir qualsevol situació que dificulti o paralitzi el servei.
  • -    Identificar les no conformitats i emprendre mesures correctores per tal de prevenir serveis no satisfactoris.
  • -    Un entorn de treball adequat que fomenti el compromís amb la qualitat y el treball en equip.
  • -    Una planificació de la formació per tal de garantir el millor servei als nostres clients.
  • -    La qualitat requereix de la participació y col·laboració de tots, és per això que la present política es comunicada i entesa per tot el personal y està a disposició de totes les parts interessades de la nostra Organització.

La Direcció d’ODNINSTAL, S.L defineix i participa de la Política de Qualitat de l’empresa, amb el compromís de mantenir, planificar y dirigir tota la Organització amb un enfoc cap al client.

La Direcció d'ODNINSTAL, S.L es compromet a integrar la sostenibilitat al cor de l’estratègia empresarial, establint objectius clars i determinant opcions relacionades amb el desenvolupament ambiental.