ODNINSTAL, S.L. és una empresa dedicada a:
- • Instal·ladors de llum, d’aigua, de clima, de gas, de instal·lacions petrolíferes, d’extintors i de telecomunicacions.
- • Instal·lacions contra incendis:
- - Sistemes de detecció i alarma d’incendis
- - Sistemes d’abastiment d’aigua contra incendis
- - Sistemes d’hidrants contra incendis
- - Sistemes de boca d’incendis equipades
- - Sistemes de columna seca
- - Sistemes fixos d’extinció per ruixadors automàtics i aigua polvoritzada
- - Sistemes fixos d’extinció per espuma física
- - Sistemes fixos d’extinció per pols
- - Sistemes fixos d’extinció per agents extintors gasosos
- - Senyalització luminescent
- - Extintors d’incendis
- • Manteniments d´instal·lacions industrials i domèstiques
- • Manteniment de comunitats.
- • Comercialització d´articles relacionats amb l’activitat d´instal·lació i de petit electrodomèstic.
La nostra missió es oferir un servei de qualitat als nostres clients, realitzant una millora constant dels nostres serveis i avançant amb la tecnologia.
Per tal d’assolir aquests principis, ODNINSTAL, S.L entén la política de qualitat i el model d’aplicació que esdevé, com un compromís de mantenir un projecte a llarg termini, respectant la legalitat i avançant amb la millora continuada de la nostra Organització, en base a la norma ISO 9001:2015.
Objectius:
- - Planificar anualment els objectius i fites orientades a millorar la qualitat del servei dels nostres clients.
- - Servei d’atenció directa i personalitzada proporcionant les condicions del servei adaptant-les a les necessitats i proporcionant l’assessorament tècnic necessari per oferir la millor opció al client.
- - La prestació d’un servei de qualitat en un curt espai de temps, garantint la disponibilitat de personal qualificat i l´ús de les millors tècniques per la realització dels treballs.
- - Oferir serveis que compleixin la legislació vigent i altre complementària.
- - Identificar possibles riscos de la Organització amb el fi de prevenir qualsevol situació que dificulti o paralitzi el servei.
- - Identificar les no conformitats i emprendre mesures correctores per tal de prevenir serveis no satisfactoris.
- - Un entorn de treball adequat que fomenti el compromís amb la qualitat y el treball en equip.
- - Una planificació de la formació per tal de garantir el millor servei als nostres clients.
- - La qualitat requereix de la participació y col·laboració de tots, és per això que la present política es comunicada i entesa per tot el personal y està a disposició de totes les parts interessades de la nostra Organització.
La Direcció d’ODNINSTAL, S.L defineix i participa de la Política de Qualitat de l’empresa, amb el compromís de mantenir, planificar y dirigir tota la Organització amb un enfoc cap al client.
La Direcció d'ODNINSTAL, S.L es compromet a integrar la sostenibilitat al cor de l’estratègia empresarial, establint objectius clars i determinant opcions relacionades amb el desenvolupament ambiental.